Από 5 εως και 18-12-2013 θα πραγματοποιηθούν οι αιτήσεις για μεταφορα θέσης στους επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 σύμφωνα με το άρθρο 34 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τεύχος Α΄/2013) και την Υπουργική Απόφαση Φ.1/182016/Β3/28-11-2013 (ΦΕΚ 3030/τεύχος Β΄/2013).

Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.

Η Διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς έχει ως εξής:
Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας/Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας.
Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Υ.ΠΑΙ.Θ. http://solon.it.minedu.gov.gr
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013 και λήγει την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013.
Οι ενδιαφερόμενοι, έχουν δικαίωμα υποβολής μιας και μόνο αίτησης για τη μεταφορά θέσης, όπως δηλώνουν υπεύθυνα σε αυτή.

Για την Υπουργική απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων για τη μεταφορά θέσεων επιτυχόντων των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011,2011-2012 και 2012-2013 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» πατήστε εδώ
Για την Υπουργική απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων για τη μεταφορά θέσεων επιτυχόντων των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011,2011-2012 και 2012-2013 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» πατήστε εδώ
Για την Υπουργική Απόφαση «Αντιστοιχίες Πανεπιστημιακών Τμημάτων» πατήστε εδώ
Για την Υπουργική Απόφαση «Αντιστοιχίσεις Τμημάτων Τ.Ε.Ι.» πατήστε εδώ